Tokiga unge

I måndags red Amanda på Nils. Efter en skrittur med Filippa och Athena ville hon bara trava. Nils sadel var utlånad så hon red barbacka men det hindrade inte henne. Väl tillbaka i stallet var hon inte nöjd utan ville fortsätta på ridbanan och hoppa! Jag ledde dem över ett litet hinder men det nöjde hon sig inte med: Mamma han går ju bara, han måste trava så att han hoppar! Så jag höll i häst och unge och travade över och Amanda tyckte det var så kul. Hon hade nog kunnat rida där länge, länge men jag tyckte synd om Nils som redan gått en bra stund.

Idag på morgonen frågade Amanda: Ska du rida idag mamma? Nä, sa jag. Bra, då kan jag rida! :)

För övrigt går Windy bra nu och imorgon ska vi till A-K och rida igenom LA:3 för första gången, riktigt spännande att se hur det kommer gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0