Lite nytt

Igår investerade jag äntligen i ett par nya tyglar. De gamla gick sönder för länge sedan och jag lagade dem lite snyggt men nu börjar lagningen släppa så jag tyckte det var dags för ett par nya. :)
Jag vann en auktion på Tradera också, ett par nya sporrskydd i läder. De i gummi bara ramlar av så jag tänkte se om de här är bättre.

För övrigt har jag abstinens då jag inte ridit på två dagar, men nu är det full fart mot tävling som gäller. Idag blir det en runda i skogen och imorgon en sista trimning på banan.


Kommentarer
Postat av: fridan

åh okej, du ville med ha en fast plats? jag kan ju ta ditt nr så kan jag höra av mej om jag hör något, och även om jag inte kan nån gång o du vill/kan träna då :) jag har första tiden kl.15...



åh, ser fram emot o höra hur de sporrskydden funkade :D

2010-07-30 @ 12:39:20
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0