Vabbar idag

Amanda har feber idag från vaccinet så vi är hemma. Hon tittar på film och jag pysslar och städar som vanligt.

Bävar lite för att ut och köra med släp ikväll, det kan nog vara lite halt. Men får försöka komma iväg i tid så man inte är stressad och kan köra lugnt. Sitter och funderar på om jag har något att sälja på Tradera, behöver finansiera min träning... :) Båda bilarna ska på service i veckan så där försvinner några tusenlappar.

Snart ska jag försöka få ihop något till middag, finns inte så mycket hemma så får göra mitt bästa.
I måndags bakade jag muffins. Bananmuffins med choklad och hasselnötter! Någon som är fikasugen? ;)

Resultatet blev så här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0