Det borde vara kriminellt att vara lika dum som min svärmor

Jag fattar inte hur någon kan vara så dum och elak? Och dessutom själv tycka att hon är snällast i världen. Helt otroligt! Jag får snart hjärnblödning på den tanten....

Tur då att stallet finns så att jag kan komma ut i skogen och lugna ner mig och glömma stygga tanter ett tag. ;) Igår var det massor med snö och Windy var på springhumör. Det är väl det lättaste sättet att ta sig fram i snön - full fart. Men även om hon ville springa fort så fick jag henne i riktigt mjuk, fin och lugn galopp en gång. Det är sånt man kan leva på länge!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har också en sån svärmor... Förstår dig precis.

2010-02-05 @ 12:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0