Äntligen

fick jag lite sällskap i skogen! Övertalade Kicki att rida med på en runda. Windy skötte sig bra men hon krånglar till det lite för sig i galoppen. Höger börjar bli riktigt bra men i vänster vill hon galoppera sakta, sakta så jag får trycka fram henne innan vi får en bra galopp. Det trodde jag aldrig skulle hända med den här hästen, hon har alltid galopperat på fart mer än på bakbenen och har haft svårt för att korta. Och nu får jag rida fram henne! Stod till och med i senaste protokollet att hon gick lite för sakta, innan har det alltid varit att hon blir hastig och tar över i galoppen.

Nu ska jag slappa lite i soffan, vi har varit och ätit på Akropolis och är mätta och goa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0